Til leseforslag

RomanarMobbing Ungdomstid Vennskap
Bestill

Anbefaling

Er det bevisst val, instinkt, eller noko djupare som driv oss til å utføre groteske handlingar?

Denne boka er oversett frå japansk, og minner om historiar ein finn i mangalitteraturen.

Boka handlar om å vere ung, outsider, einsam og isolert. Men den handlar og om å finna saman i ei tøff tid. Fabuleringane rundt mobbing er spesielt innsiktsfulle. Er det eit bevisst val, eit instinkt, eller noko anna, djupare som driv menneske til å utføre groteske handlingar mot andre?

Boka passar for dei som søker nye perspektiv, som reflekterer over menneskets plass i verda, og undrar over kvifor me tar dei valga me tar.

De to hovedpersonene i boken opplever mobbing og utenforskap. På skolen holder de avstand, men etter skoletid møtes de i skjul. “Heaven" er en sår skildring av en barndom som er preget av mobbing, og om hvordan de to forsøker å hjelpe hverandre gjennom ungdomstiden. Men det er også en dypere kritikk av samfunnet som pålegger unge uoppnåelige idealer. Mieko Kawakami er forfatter, musiker, poet og essayist. På norsk har tidligere utkommet “Pupper og egg". Omtalen er utarbeidet av BS.