Til arrangement

Foredrag: Framtidsfullmakt: hensikt og utforming

Samtale, debatt og foredrag

Ingeniør Jan Salve Torgersen sier litt om loven og definisjon på hva er en Framtidsfullmakt.

Arrangementet krev billett

onsdag, 23. oktober

Stad

Time bibliotek - Storsalen

Folkeakademiet Time

Billettar

Billetter selges i døra
Legg til i kalender

Foredragsholderen sier litt om loven og definisjon på hva er en Framtidsfullmakt. Videre vises et eksempel på hvordan en fullmakt kan utformes. I foredraget gis orientering om oppbevaring av fullmakten og prosessen når en fullmakt skal godkjennes hos Statsforvalteren.

Jan Torgersen, utdannet ingeniør. Er medlem i Lions hvor humanitært arbeid, nasjonalt og internasjonalt har stor fokus. Som pensjonist har han deltatt i en rekke frivillige aktiviteter. Vært leder av Brukerutvalget på SUS og er i dag aktiv som foredragsholder innen Velferdsteknologi, dataopplæring for pensjonister og er en av de som betjener Rådgivningskontoret for Pensjonister på Sandnes. Er styremedlem i lokallaget i Sandnes Pensjonistlag.

Inngang: Kr 200 / 100(medl.) / 50(student)
Arr.: Folkeakademiet Time og Time bibliotek

Vel møtt til alle!