Til tenester og tilbod

Rom og utstyr

Storsalen

Dette er ein full utstyrt møtesal med plass til 100 i kinooppsett, evt 65 plassert ved bord.

Amfi med lilla stolar.

Dette er ein full utstyrt møtesal med maksplass til 100 i kinooppsett, 65 plassert ved bord til eit måltid. Salen har lydanlegg, prosjektor og lerret, og kan brukast til konferansar, festar, øvingar m.m.

På opne arrangement, ved utleige, vil verten måtte lukke døra når maks antall personar er nådd. Dette av sikkerhetsmessige årsaker.

Prisane er som fylgjer:

Privatpersonar/bedrifter: kr 700 per time føre kl. 16, kr 1000 per time etter kl. 16 og i helga.
Frivillige organisasjonar: kr 750 per time same kva tid.

Pris for leige av storsalen for kulturskulen og andre kommunale tenesteeiningar i Time kommune er: 500 kr per time før kl. 16, 800 kr per time etter kl. 16 og i helger

Leiga inkluderer reinhald og bruk av utstyr. Dersom det trengst ekstra vert kostar det kr 400 ekstra per time på kvardagar, kr 450 ekstra per time i helga.

Dersom eit arrangement varar i 8 timar eller meir, ta kontakt for eigen avtale. Dersom ein arrangør ønskjer å nytta dei andre romma i tillegg, be om eigen avtale.